#DBBERDAN KIŞ 2018 DEFİLESİ

Çoğu kişinin sabırsızlık ile beklediği Deniz ve Begüm Berdan'ın defilesi sonunda geçtiğimiz günlerde oldu!
Aslında bakılırsa ben defileden gelen fotoğrafları görünce şaşırmadım. Çünkü zaten beklentim çok yüksetti ve bunu karşıladılar.
Farklı tarzları ile bazen eleştirilip,çoğu zamanda dikkat çekiyorlar. Bazen günlük hayatta 'star parça' dediğimiz parçaların hepsini bir araya getirip,karışıklıktan çok bir tarz elde ediyorlar.
Zaten ikilinin İstanbul'da ve Londra'da mağazaları var. Ayrıca podyumda Burcu Özberk ve Nuran Görmüş yürüdü. Sahneye ise Serel Yereli çıkıp,izleyenlere eğlenceli dakikalar yaşattı. İkili Yereli,Özberk ve Görmüş'ün bu güzel günde onlarla birlikte iş yapmaktan mutlu olduklarını sosyal medya hesaplarında dile getirdiler. Bende sizin için defileden derlediğim fotoğrafları sizinle paylaşıp favori parçalarımı söyleyeceğim.








Her biri gerçekten hoşuma gitti ama bu tarz bol,salaş parçaların altına giyilen uzun çizmeler benim hep favorilerimin arasına girmiştir.



Bakıldığı zaman yüzümüze yüzümüze doğru esen soğuk bir şıklık yok mu? Renkler birbiriyle çok uymuş.



Tülleri olan eteklere bu tarz çorap ayakkabıları çok yakıştırıyorum.


Demek ki neymiş uzun çizmeler sadece salaş şeylerle güzel gitmiyormuş. >.<

Bu parçada favorilerim arasında!

Yorumlar

Popüler Yayınlar